Benicarló completa l’embolicà de les 130.000 coquetes de Sant Antoni 2026

El dimoni de Sant Antoni 2026, a punt per a la festa
2 enero, 2026

El magatzem de la Mar va acollir el passat dissabte 3 de gener la tradicional embolicà de les 130.000 coquetes que la Confraria de Sant Antoni ha elaborat per repartir durant la Festivitat de Sant Antoni 2026, que se celebrarà el divendres 16 i el dissabte 17 de gener.

L’acte va reunir nombroses persones vinculades a la festa, en una jornada marcada pel bon ambient, la col·laboració i l’esperit festiu que caracteritza Sant Antoni a Benicarló. En esta edició, van participar activament la Dama de Sant Antoni 2026, Paula Tena, així com la parella de l’Homenatge, formada per Elisa Tena i José Manuel Galán, que no van dubtar a sumar-se a esta tasca tan simbòlica.

L’embolicà de les coquetes és un dels moments més especials de la festa, ja que representa el treball compartit i la implicació col·lectiva per mantindre viva una tradició molt arrelada al municipi. Les coquetes es repartiran durant els principals actes de la celebració, com el llançament des del balcó de l’Ajuntament, les cavalcades i la benedicció dels animalets.

Amb esta jornada, la Confraria de Sant Antoni dona per enllestits els preparatius d’un dels elements més emblemàtics de la festa, que un any més tornarà a omplir Benicarló de tradició, convivència i germanor.

El magatzem de la Mar va acollir el passat dissabte 3 de gener la tradicional embolicà de les 130.000 coquetes que la Confraria de Sant Antoni ha elaborat per repartir durant la Festivitat de Sant Antoni 2026, que se celebrarà el divendres 16 i el dissabte 17 de gener.